2016. március 15., kedd

CIGÁNYBÁL Luclasnak


Van egy barátom, akinek a születésnapi meglepetés partiját kezdtem tervezgetni, de sehogyan sem jutottam dűlőre a témáját illetően. Több ötletem is volt, de hiába versenyeztettem meg őket, a két utolsó fennmaradó téma közül -a cigánybál(merthogy nagyon szeret cigánytáncot ropni) vagy Táncoló Talpak (mert a beceneve Luclas, a tanácsadó pingvinre utalva) - egyszerűen képtelen voltam választani. Aztán egyszercsak egy véletlen folytán ölembe pottyant a megoldás. Épp táncoló talpak klippeket böngésztem a YouTube-on, amikor szemembe ötlött egy klipp. a "Happy gipsy feet", azaz a táncoló cigány talpak. Alig hittem a szememnek. Meg a fülemnek. Táncoló Talpak klipp cigányzenére! Nos, innen már gyerekjáték volt a tervezés.


Azért nagy szükségem volt a többiek segítségére is a megvalósításban. Például a kaják készítését megosztottuk,mint mindig, azonkívül az egyik barátnőm pingvin jelmezt szerzett, a másik hordozható magnót keresett, a harmadik ajándékért szaladgált, a negyedik papir pénzeket nyomtatott, a feleség a meghívásokat intézte és telefonokat bonyolított, mindenkit értesített az újabb és újabb agyszüleményemről, hogy mikor, mit hozzon, mit vegyen fel... szóval akadt feladat, amit kiosszak, de azért maradt bőven nekem is.

A buli menete lépésről lépésre:

1.Látótávolságon kívül találkoztunk a többiekkel pontban 5-kor, hogy az ünnepeltet még a délutáni sziesztája közben lepjük meg. Mindenkin cigány ruha volt! Győztük egymást csodálni a Hádában meg Ázsia Centerben beszerzett rózsás blúzokért, vastag smukkokért, kígyóbőr skárpiért... De nem volt sok időnk az udvarlásra, mert indulni kellett, mielőtt feltűnnénk az ünnepeltnek.

2.Letöltöttem egy Cd-t másfél órányi cigányzenével (Kis Grofótól kezdve a Macskajajig), amit betettünk a hordozható magnóba, bekapcsoltuk és hangos zenétől kísérve bemasíroztunk a kertbe és nekifogtunk rajcsúrozni.

3.A kosárkáink töltve voltak elemózsiával és borocskával, a bukszák pedig degeszre tömve hamis suskával, amivel aztán jól megszórtuk nagy bazseválás közepette a mi vajdánkat.

4.Vittünk neki gúnyát is, amit a lányok, őtet szépen körbetáncikálva, fel is adtak rája rögvest, mihálynst elébünk került nagy ámuló-bámuló szemekkel, de már fülig vigyorral a képin.

5.Szépen körülajnároztuk kicsinkét, táncoltattuk egy darab ideig, majd összeálltunk egy-két csoportképre. Persze ebből egy-két tucat lett, mert annyira jól néztünk ki.:)





Az asztalra felkerült közben a fáintos vacsora, aminek úgy estünk neki, mint az éhenkórászok a falu szélen....

...hogy aztán folytatódjon a műsor egy roppant vicces cigány jóslással, aminek a végén a bandát betereltük a nappaliba a következő felvonásra.

Következett Luclas része.
A nappaliban már pendrive-on bekészítve várta a Happy gipsy feet, amihez rávonyigáltuk a pingvin jelmezt és beállítottuk táncolni a mi kis szülinaposunkat. Amíg néhány további Táncoló talpak klip lement, felállítottuk Luklast a maga kis dombjára és egyenként elé járultunk tanácsot kérni tőle...


...és elébe hordtuk a kavicsainkat, én utolsóként a tortát, miközben a többiek behozták az ajándékát, egy bortartó oszlopot.




A meglepetések sorának viszont még mindig nem volt vége. 
Készítettem Luclasnak az előző héten két Power Pointot is. Az egyik az képek sorozata róla a születésétől napjainkig, alatta  Ihász Gábor: 40 év című számával, (ezen meghatódott), meg egy másikat, sokkal hosszabbat, amire válogatott marhaságokat töltöttem fel válogatott jó zenékkel, amin viszont nagyokat röhögtünk és megadta az este további hangulatához is a löketet. Mert innentől már szabad foglalkozás volt a program....









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése