2016. március 16., szerda

FARSANG


Szeretem a farsangot. Szeretek átalakulni, szeretek más bőrébe bújni, kimondani olyan dolgokat, amiket Mayer Adrienként nem tehetek, de ilyenkor nem "én" vagyok, hanem az a másik....
Szeretem a vidámságot, mert szomorú farsang nem létezik. Könnyedek vagyunk és eleve nevetésre beállítottak. Szabadabbak.
Ezért a farsangra minden évben különösen készülök.Van, hogy a sima csajos összeröffenésünkből is jelmezbált csinálok, mert tudom, hogy akkor többet fogunk nevetni.Nem számít, hogy kevesen vagyunk, de ha februári Ötye, akkor adjuk meg a módját. Csináljunk ünnepet a hétköznapokból is. Öltözzünk be!

Jelmezek startra készen

Én általában magam készítem a jelmezemet az itthon levő dolgokból, sőt a gyerekeimnek is mindig én varrtam, ami aztán évekig járt kölcsön egyik családtól a másikig, míg voltak kisebb gyerekek. Van egy hatalmas jelmezes ládám, abból mindig lehet válogatni. A felnőtteknek is, mert akad az is bőven.


Ez például csak egy pokróc, pár kihipózott csirkecsont begumizva a hajba, meg egy kis kosz a pofira




Mini egér jelmez, az örök sztár. Egy fehér kesztyű egy kis pöttyös anyag ide-oda felvarrva és készen is van.


Z Űrlény jelmez hungarocell bolygókkal és sok-sok összetekert, szorosra sodort vagy csak kiterített alufóliával.
Egy lepedő és egy szemceruza és készen van a fiam 
Hádész jelmeze


Idén volt a drágám olyan idióta, hogy a húga 
Mini egér jelmezét viselte.


NO COMMENT !

Én mondtam ugyebár, hogy idétlenkedni jó! :(
A saját jelmezeimet hangulattól és a témától függően szoktam kitalálni.
A sokadik születésnapom előtt azt találtam mondani, hogy olyan vagyok már, mint egy vén tölgyfa, ebből aztán jött is az ötlet, hogy hát akkor legyek tölgyfa. Tortástúl persze, merthogy februárban van a szülinapom. 

FA JELMEZ és FA TORTA


De csak fa és nem fásult! mert ezt nem tudom megunni! Se szeri se száma a valaha varrt jelmezeknek, csak sajna még nem volt digitális fényképezőgépem, hogy így tudjam gyűjteni a képeket.

Banya sokszor voltam már így-úgy...
Ez most az ötyetársaimmal ült boszorkány gyűlés



Ugyanaz a cucc. Majdnem. Egyszer Hildegard, a csapos, máskor meg Adriána úrhölgy alávett hosszú szoknyával, kötény nélkül,gyönggyel... 


Rapper, a fiaim cuccában. Mert nem szoktam a jelmezre költeni, inkább csak
összekombinálom, ami van otthon...
Na jó, néha azért megyek a kreaboltba egy-két kellékért, pl a fa jelmezhez a gyűrt papírt vettem ott, amiből kivágtam a faleveleket. Azon kívül még a Háda outlet a tuti forrásom, ott mindig van valami izgi fillérekért.
Rózsás blúz a cigány jelmezhez. Meg mezítláb-az ingyen van :)

Szeretem a farsangot!! Mondtam már ??




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése