2016. március 6., vasárnap

* Mi kell egy jó bulihoz?



Hát sok minden. Én már csak tudom! 
3 gyermekem és számtalan barátom szülinapját, farsangját, szilveszterét szerveztem már meg, sőt évekig nagyszabású rendezvényeken is ötleteltem és vettem részt a megvalósításban is.
Szeretem a stílusos dolgokat, ezért én a harmóniára és a részletgazdagságra is odafigyelek általában, mert sokszor a legapróbb dolgokon múlik a siker.
Nem rossz érzés, amikor elámulnak a meghívottak egy olyan apróságon pl.,hogy a torta harmonizál a az ajándékkal, vagy mondjuk a meghívóval...
Ha sajátkezűleg készítjük, akkor pláne bezsebelhetjük az elismerést. Én óriási örömömet lelem az ilyen jellegű alkotásban. És persze írtóra reménykedem abban, hogy az ünnepelt is boldog lesz tőle.Vagy legalábbis örül neki.


Mandinak varrt baglyok, amihez a torta készült




Evi tortája a meghívóval harmóniában





Nórinak varrt párna és hozzá a torta




több bejegyzésen át foglalkozom a részletekkel, de a kedvenceim természetesen a kompletten kivitelezett bulik.
*******



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése