2016. március 18., péntek

MAGAMRÓL



Először is nagyképű vagyok. Mivel azt gondolom, hogy olvasod a blogom. Jó lenne, ha olvasnád, mert én örülni fogok, te pedig hátha kapsz néhány ötletet. Mert nem vagyunk egyformák, de az a jó, hogy mindenki más, mindenki mást tud és máshoz ért.
Az én ajándékom a kreativitás. Olyan sötét vagyok matekból, hogy sírva fakadsz. Olyan béna vagyok a labdajátékokhoz, hogy el sem hinnéd. Viszont alkotásból elég jó vagyok és ötletekből mindig van nálam egy zsáknyi. Tapasztalatból meg két zsáknyi. Mert sajna már nem vagyok fiatal.


Egyébként bizonyos szempontból szeretek 50 éves lenni. Sokkal nyugodtabban szemlélem a világot, sokkal több mindent átlátok és sokkal jobban kezelem a dolgokat. Könnyebb velem, az biztos. Elmúltak a hisztijeim (na jó, nagyrészt), megtanultam szemlélődni, és megfontoltabb lettem, nem húzom fel magam olyan könnyen. Bár a gyerekeim biztos nem így látják, de most magunk közt mondom ezeket. Felállítottam a saját fontossági sorrendemet és nem kapkodok össze-vissza. 
És ami a talán legfontosabb, hogy tudom, ki vagyok. Tudom, hogy mire vagyok jó. 
Hát például az alkotásra, a szervezésre, a rendezésre és a barátságra. Ezekre épül ez a blog is. Írok majd egy másikat is, ami teljesen más lesz, de ez itt és most ezekről. Meg az írásról, amit mindig is imádtam. Írtam cikkeket, verseket és naplót (szinte egész életemben), mintha anélkül elvesznének az események. Még sosem olvastam vissza.Tulajdonképpen a blog is az, egy virtuális napló, csak egy kicsit lekorlátozva témakörökre. De ezt százszor visszaolvasom, mert ez nem csak nekem szól. Remélem.


Szeretnék írni a szervezéseimről, a bulikról, zsúrokról,meglepetés partikról,meg a kedvenc alkotásaimról, a tortákról, scrapbookokról, és az ajándékokról, párnákról, faszeletekről, hímzésekről...és mindenről, amit az utóbbi években csináltam, hátha más is örömét leli benne, vagy egyszerűen csak egy kis ihletet kap. Ha a szinuszgörbéhez vagy az atomfizikához közelebb állsz, akkor talán segíthetek neked. Jó nézelődést nálam. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése