2016. március 17., csütörtök

MEGLEPETÉS PARTIK for me


Amikor a hóhért akasztják.
leírtam már sok-sok saját szervezésemet, most leírom azt, amikor nekem szerveznek.


Évek óta szervezem a tematikus partikat, rendezem a gyerekzsúrokat, találom ki a meglepetés partikat, vagy csak egyszerűen a házibulikat...,aztán eljön a saját születésnapom, és mindent jól visszakapok. Naná, hogy pozitív értelemben!! Fantasztikus érzés. Egyszerre szeretnél sírni és kacagni a boldogságtól. Tudod, hogy szeretnek és örömet akarnak adni. Ilyenkor látom visszaigazolni azt, hogy jó, amit csinálok, jó dolog sok ötletet és energiát fektetni egy-egy buli szervezésébe, mert nyomot hagy az emberekben. Életre szólót lehetőleg, amit sosem felejtenek el. Ilyenkor kapok újult erőre, hogy még jobbat csináljak, újítsak, még ötletesebb legyek...Hiszen örömöt okoz! 

Persze, hogy van akinek nincsen ideje, lehetősége vagy egyszerűen ötlete egy-egy partihoz. Sebaj. Azért vannak a szervezők. Nekem semmi tehetségem pl a számvitelhez, nincs semmi érzékem az üzletkötéshez, béna vagyok a sportokban...Teljesen mindegy. Mindenkinek van tehetsége valamihez. Akkor csinálja azt. Én a kreativitást kaptam ajándékba és azt is szeretem csinálni. Kaptam hozzá egy szervező-rendszerező elmét,tehát predesztinálva vagyok. Ámen

Sírva nevettem, amikor tavaly, a szülinapomon beültem a barátnőimmel egy koccintásra a Country tanyába (a fiúk sajna nem értek rá ilyen-olyan okoknál fogva)  és egyszercsak begördült egy limuzin és sorban előbújtak belőle a fiúk pezsgővel, pálinkával és elvittek egy szuper kubai helyre vacsorázni meg táncolni és persze rengeteget hülyéskedni.


La Bodegita




Az idei szülinapomon pedig a kedvenc Shieszl éttermemben leptek meg. A hátsó különteremben (ahol eddig még sosem jártam, pedig már 20 éve idejárunk kajálni) szerveztek egy meglepetés műsoros vacsorát nekem. Visszakaptam mindent, amiket én szoktam készíteni és szerkeszteni a bulikra. 



Borkóstolóval kezdődött a meglepik sora, amit nagyon élveztünk mindnyájan, de persze főleg én :)


A különterembe visszatérve volt egy kis műsor rólam, nekem, amit a barátnőim szerkesztettek, a fiúk pedig színre vittek (azaz falra) kivetítő segítségével. Előbb egy vicces zenés Powerpoint, aztán az egyik  barátnőm fantasztikus verse rólam, amire úgyszint szerkesztettek egy képsort. Ráadásul csodás ajándékokat kaptam.Boldognak éreztem magam.


A vacsora is tökéletesen sikerült, amire a barátnőim által gyártott szupi torta tette fel a koronát. Vagy a pálinkát :))





KÖSZÖNÖM
***





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése