2016. március 6., vasárnap

* Torták



Hű! Ezek a kedvenceim! A torták.
6 éve magam csinálom őket. Saját fejlesztésű fondantom van, mert annyit, de annyit kisérleteztem már különféle receptekkel és pazaroltam el időt, pénzt, energiát... Kidolgoztam hát egy receptet magamnak és nekem az vált be.
Nem vagyok irigy, szóval leírom majd azt is, hátha valakinek úgyszint ez jön be. Az biztos, hogy itt Budakalászon és környékén már sokakhoz elvándorolt a receptem.
De most vissza a tortához.
Az a nagy helyzet, hogy olyan szívesen és boldogan gyártom eme díszes finomságokat, hogy tök mindegy, hogy szülinap van-e avagy más alkalom, én egy tortát leteszek az asztalra. Már sok százat csináltam, de vannak azért kedvenceim.







Ezeket például kérésre csináltam, de buliszervezés nélkül.
Aztán ott vannak, amiket az "mi kell a jó bulihoz" című bejegyzésemhez mellékeltem, most bemutatok néhányat a tematikus bulikhoz készült tortáimból

 a Bagoly Böske Bulijának  és a Lovagi tornának a tortája:



De csináltam már lánybúcsúra, farsangi bulira, Halloween partikra és számos más eseményre is. Szívesen megtanítom bárkinek :) A recepteket megtalálájátok a blogbejegyzések közt.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése