2016. március 6., vasárnap

* Mi az, ami még kell ?




Ez itt csak egy uncsi lista lesz, amit mindig végigböngészhetsz buliszervezés előtt, hogy mindenre sikerült-e gondolnod? Eleinte rendszeresen megfeledkeztem erről-arról,ezért készítettem magamnak a listát.
Mert buli közben menjenek simán és gördülékenyen a dolgok, legyen minden kéznél, ne kelljen akkor szaladgálni valami után...Szóval zavarmentesen, akciódúsan...hogy a buli feledhetetlen legyen.


LISTA a szervezéshez :
  • meghívók   
  • kaják és italok
  • torta
  • teríték és dekoráció
  • fények
  • ajándék
  • zenék
  • játékok és kellékei
  • jelmezek
  • fényképezőgép
  • köszöntő szövegek, vicces versek, powerpoint ,...


Amint már mondtam, imádom a stílusos dolgokat, általában kitalálok egy-egy témakört, és mindent e köré csoportosítok, azaz leginkább a tematikus bulikat szeretem és szervezem. Ezekből a későbbiekben fogok szemezgetni, de most maradjunk az alapoknál.
Mivel ezeket szinte mind magam csinálom, jó előre elkészítem a menettervet, összeírom a teendőket, a lépéseket időrendbe szedem,  megveszem a szükséges hozzávalókat, megírom a szövegeket, feltöltöm a fényképezőgépet, kiküldöm a meghívókat, összeállítom a menüt.... 
Gyakran napokig csak az előkészületekkel foglalkozom, de azt is imádom, és még sosem bántam meg a sok ráfordítást, mert a meglepett és örömteli arcok látványa minden fáradságot feledtet.

Ezeket a pontokat egyenként kifilézem egy-egy bejegyzésemben.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése