2016. március 13., vasárnap

MIKULÁS BINGÓ



Ez a szülinapi parti pont december 6.-ára volt betervezve, tehát egyértelműen adta magát a téma, a Mikulás.
Ilyenkor a karácsonyi készülődés idején amúgy is nehéz ütős bulit kitalálni, de hát mit csináljon az ember, ha egyszer a kölök ilyentájt akart a világra jönni? Hát szervezzen Mikulás partit. Az úgyis aktuális. Jövőre Mézi partit tervezek ( mert hát buliból és decemberi illatokból sosem elég), de az még odébb van.

A szervezés :

Miután kitaláltuk az alapot, indulhatott a beszerzés. Irány a kreatív-hobby bolt piros kartonért, fehér pompomért, hogy elkészülhessenek a meghívók.



Aztán a kellékek beszerzése következett. 
Feltétlenül szükségünk volt több tonna piros lufira, piros tányérokra, piros poharakra, szalvétákra és egyebekre. Nincs nagy gond november végén a mikulásos dekorációk beszerzésével, mindenütt halomban állnak, viszont kiváncsi lennék, ha mondjuk júliusban akarnám ezt megszervezni ?? Az lenne az igazi kihívás :))
















Számomra viszont az volt a kihívás, hogy mi a nyavalyával szórakoztassam a gyerekeket az éppen nem táncolós, nem kajálós, nem köszöntős órában ? A Twistert már ellőttem tavaly, ugyebár a jó szervező hírnevem miatt mindig valami újítást várnak el tőlem....Hmm...
És akkor...Bingóóó! eszembe jutott a Bingó. Filléres játék, vettem hát gyorsan egyet és milyen jól tettem. 
A lányok borzalmasan élvezték. 


Nem is gondoltam volna, hogy ennyire sikeres lesz, mert hát lássuk be, nem egy agyafúrt játék. De nagyon bejött nekik. Alig akarták abbahagyni. Én meg persze happy voltam.






Nyilván sokat nyomott a latban, hogy minden kör után megnyílt valakinek a Mikulás zsákja és előkerültek belőle apróságok (leginkább csokik :)

Gondolom nem árulok el túl nagy titkot, ha azt mondom
Mikulás torta volt



Azt hiszem, ez is egy jól sikerült kis móka volt.

*****

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése