2016. március 15., kedd

GREASE,Lonci meglepibulija


Ki ne ismerné a filmet? És ezt a jelenetet belőle?..
Én mindenesetre ismerem, és azt is tudtam, hogy Lonci nagyon szereti a filmet is, a dalait is.
Igazi nagy-nagy meglepetéspartira készültem a drága barátnőmnek és azt szerettem volna, hogy igazán neki szóljon. Nem róla! mert utál szerepelni, hanem neki.
Két dolog volt az alap : hogy szeret énekelni és szeret játszani. Előző hónapban voltunk egy szabadulószobás szülinapon, ahol nagyon jól érezte magát, és roppantul élvezte a rejtvények megfejtését, ezt választottam tehát kiindulópontnak.
Azt is tudtam, hogy szeretnék karaoket belecsempészni a buliba, meg egy kis táncot is...szóval ötletmorzsák bőven akadtak, csak valahogy össze kellett őket állítani egy kerek egésszé.
Ekkor jött a Grease ötlete. Abban van zene, tánc, klip és Lonci szereti. És még volt 3 hetem, hogy megszervezzem. Mert jó munkához idő kell :)
Ilyenkor, ha már megszületett az alapötlet, nagyon boldog leszek és napról napra rakom hozzá a kis nüanszokat, finomságokat, vicces elemeket, amiket megálmodok.
Százszor megnéztem a klippeket a youtube-on, míg végül is kiválasztottam a filmből azt a négyet, amik a műsort fogják képezni. De csak a második felvonásban....Mert az elsőben még a meglepi jött....

Megvalósítási menetterv

Hát ez bizony nem volt egyszerű, talán életem egyik legnagyobb szervezési feladata lett.
Először is teljes meglepetést terveztem, egy üresnek látszó házat, aminek majd minden négyzetmétere barátokat, ajándékokat és finomságokat rejt.
Kiötlöttem, hogy hogyan hatoljunk be észrevétlenül a házba. A férj elvitte aznap este vacsorázni és átadta nekem a távirányítót, így szabad lett az út. De hogy lonci gyanút ne fogjon, mikor hazaérnek, meg kellett szervezni az autók elrejtését, a kabátok és cipők eltüntetését, a rengeteg összehordott finomság és ital eldugását és a vendégek láthatatlanná tételét...
Azt kissé elcsépeltnek találtam, hogy ugorjunk rá, azzal, hogy "meglepetéééés!", meg amúgy is féltettem kissé a szívinfarktustól, ezért inkább egy rejtvénysort eszeltem ki, aminek segítségével majd szépen sorban előkerít mindent és mindenkit, mintegy láncreakcióban helyiségről helyiségre járva.

Íme a rejtvénysor:

Hazaérve a férj ráveszi, hogy kapcsolja be a tv-t. Abba bekészítve egy kis köszöntő beszéd és egy vicces versike várja, amiből kitalálja, hogy a meglepetése a szaunában lett eldugva. 
Csakhogy a szaunában nem ajándék van (mert nyilván erre számít,- hiszen ne felejtsük el, hogy a házat még mindig üresnek gondolja), hanem két barátnője ül, akik elmondanak neki egy találós kérdést, amiből rájön, hogy a fürdőbe kell mennie. 
Ott ismét barátokat talál, meg a flakonokra írva betűket, amiket helyes sorrendbe állítva kiolvashatja, hogy "gyerekszoba", ahol ismét barátok várják és egy puzzle, ami kirakva a kutyusát ábrázolja, akinek a nyakörvében egy újabb rejtvény van elrejtve....és így tovább, míg mindenkit és minden ajándékot, finomságot meg nem talál...

Nagyon izgalmas volt kitalálni is az egész estét, de azt az izgalmat sosem felejtem el, ami a hazaérkezést előzte meg. Lestük és lestük az ablakból, aztán, amikor a kocsi befordult a sarkon, mindenki elfoglalta a helyét és tökéletes csendben lapult. Azaz mégsem volt tökéletes a csend, mert a szaunában kuporogva én úgy hallottam, hogy a szívem olyan hangosan ver, hogy még az utcán is hallják. Hatalmas meglepetés sikerült és óriási öröm, pedig ez még csak az első felvonás volt. 








Az utolsó kérdéssel előkerült a torta is és jöhetett a köszöntés és az ajándékok kibontása. A teraszról is bekerültek a tálak és az italok, hiszen muszáj volt falatoznunk egy kicsit a nagy izgalmakra. Meg koccintanunk az ünnepeltre. Ekkor Lonci még mindig nem is sejtette, hogy csak az első felvonáson van túl.






Miután kiörömködtük magunkat, jöhetett a második felvonás, a Grease.

A nappaliban a lejátszóba bekészítve várt a négy klipp. 
Az első a film főcímdala lett, a Greased, a ráhangolódás miatt. Ehhez a bandát összetereltem  a nappaliba. Mikrofont nyomtunk Lonci kezébe és elárultuk neki, hogy most egy Grease műsor fog következni. Először a karaoke, mert hogy imád énekelni...
Szöveges változatban töltöttem le a klippet, hogy arra figyeljen és ne arra, hogy a fiúk közben egyenként, észrevétlenül elszivárognak beöltözni. Egyforma pólók várták őket az egyik helyiségben, hogy átöltözzenek a második számra. Loncit leültettük a kanapéra és énekeltünk...

És itt következett az est fénypontja, a fiúk tánca,ami fergeteges sikert aratott. Olyannyira, hogy később kiköveteltük az ismétlést is.
A filmbeli Lightningot próbáltuk leutánozni és baromi jó lett.



Ezután a lányok ültek Lonci köré és a "Summer nightot" adtuk elő, majd következett a "We go together", amire tényleg mentünk mindnyájan és táncolni kezdtünk. Folytattuk is a többi filmbeli klippre. Még a hand jive-val is megpróbálkoztunk.



Ezzel a fő attrakciók lefutottak, de maradt még jókedv bőven és folyt a tánc, meg a bor és amikor a táncból elég lett,de a borból még nem, akkor eljött az Activity ideje. Hajnalig játszottunk hatalmasakat röhögve.
Minden úgy sikerült, ahogy elképzeltem és irtó boldog voltam, nálam csak Lonci volt boldogabb.

a
Amit még mindenképpen szeretnék elmondani, hogy az előkészületek majdnem olyan mulatságosak voltak, mint maga a buli. A nagy titkos szervezkedésekben mindenki részt vett. A csapatgyűlések pedig (pl.amikor a táncot tanulták a fiúk),irdatlan röhögésekbe fulladtak. A férj videóköszöntőjét kb ezredszerre sikerült csak felvenni, szóval minden szuper volt az első pillanattól az utolsóig.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése